نفحات نفت
سلام

نویسنده این کتاب رضا امیر خانی هست که اکثر نوشته هاشون دارای نثری روان وجذاب می باشد. اولین کتابی که از ایشون خوندم فکر کنم داستان سیستان بود که سفرنامه یا بهتر بگم گزارشی از سفر ده روزه مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان بود.
به گفته خود ایشان میشه این کتاب رو جلد صفرم کتاب نشت نشا که به بررسی خروج با فرار مغزها پرداخته نامید ، جلد صفرم هم از این جهت که این کتاب بعد از نشت نشا چاپ شد و در این کتاب همچنین به علل این امر پرداخته است.
این کتاب در اصل نقدی است بر مدیریت واقتصاد وابسته به نفت که مثال های بسیاری هم در خودش دارد .
خوندن این کتاب رو به تمامی دوستانی که دلشون به حال اقتصاد و وضعیت مملکت میسوزه رو پیشنهاد می دم و به نظر من هر کسی که بخواهد تو این مملکت مسوولیتی بگیره یا نماینده بشه بهتر که مه بایست حتما این کتاب رو بخونه.
کتاب فوق رو من دو سال پیش از نمایشگاه خریده بودم و به دلایل نا معلوم طی این مدت مطالعه نکرده بودن تا اینکه ماه گذشته خوندمش.
چند وقت میش مطلبی رو خوندم با این عنوان "اگر می خواهید ایرانی ها کتابخوان شوند:نمایشگاههای کتاب را تعطیل کنید" که مطلب جالبی بود. در همین کتاب نفخات نفت نیز جناب امیر خانی اشاره ای به این موضوع دارند.
با توجه به اینکه خیلی از کتبی که از نمایشگاه سال های گذشته خریدم رو نخوندم و نیز مطاب فوق تصمیم گرفتم امسال نمایشگاه نرم. شما هم بخونید شاید شما هم چنین تصمیمی گرقتید.
یا حق
بالای سرم عکس تو را نصب نمودم